Сметана-веселка

Минулого літа в мене було доволі багато вільного часу. Я вирішила не втрачати його дарма та спробувати декілька рецептів з маминого блокноту. 
Одним із них був "Сметана-веселка". Це желе, у якому декілька кольорів. Готувати його не важко, але не варто оставляти його в морозилці на цілу ніч - перетвотиться на лід. (Коли я прокинулась вранці і пішла на кухню, щоб спробувати що ж в мене вийшло, я навіть ножем не одразу відламала собі кусочок, але, коли воно постояло при кімнатній температурі якийсь час, то повернулось до звичного стану.)
Рецепт
Інгредієнти:
2п. желатину
1,5ст. води
1ст. цукру
3 жовтки
2ст.л. какао
1п. фруктового желе
3ст. сметани
Приготування:
1 шар: залити 1 пачку желатину 0,5ст. теплої води.
Збити жовтки з 0,5ст. цукру та добавити 1ст. сметани та набряклий желатин.
Довести до кипіння та залити в форму. Після чого залшити охолоджуватись до кімнатної температури. 
Поставити в морозилку.
2 шар: залити 1 пачку желатину 0,5ст. теплої води.
Перемішати какао, 1ст. сметани та 0,5ст. цукру. Додати набряклий желатин. Довести до кипіння та залити в форму тільки після того, як перший слой застиг.
3 шар: залити 1 пачку фруктового желе 0,5ст. води. Перемішати до повного розчинення.
Додати 1ст. сметани і долити в форму.

За бажанням 1 та 2 шари можна заміняти іншими смаками фруктового желе, але, як на мене, то і ця послідовність дуже гарно гармонує між собою.(На фото трохи інша послідовність кольорів)
Сметана-веселка

Коментарі