Торт(тістечка) без випікання

Пам'ятаю, коли я була ще у молодших класах, в одній з дитячих передач я дізналася про торт без випічки. Вже тоді мене це зацікавило і я доволі довго готувала його на десерт.
Цей рецепт полягав в тому, щоб викласти сухе печиво в форму, потім намазати його сметаною, перемішаною з цукром або джемом, і накрити ще одним шаром печива і так повторювати поки не закінчиться місце в формі або печиво. Після чого необхідно поставити це в холодильник та залишити на деякий час, щоб печиво встигло пом'якшитися.
Але через те, що в форму викладати печиво було незручно, то я зробила замість торта тістечка.
Звісно, що зараз в інтернеті набагато більше ідей та рецептів, але на той час для мене це був "перший крок".
Можливо ще тоді в мене проокинулось баження готувати, але як би там не було, я й досі полюбляю кухню та приготування їжі.

Коментарі